stradbroke island

18 maart 2015 - Manly West, Australië

Goedemorgen lezers!
Even weer een update van de laatste dagen!
Wat heb ik toch weer veel gedaan. Ik ben naar een koala park geweest en heb nog vele andere dieren kunnen spotten. Ook ben ik een een dag naar een eiland geweest! Stradbroke Island. Smorgens om 08:30 werd ik opgepikt in Cleveland met een bus. We reden met een bus naar de boot en zo moesten we 45 minuten varen voordat we op het eiland aankwamen. Eenmaal aangekomen kwam je in nieuwe wereld. Zo zo bizar heb ik het niet gezien. Zo mooi. Zo onvoorstelbaar mooi. De oceaan. De stranden. De dieren. Het plaatje was gewoon compleet. Ik werd over de hele eiland gereden. Naar alle plaatsen en mooie plekken. Ook heb ik nog dolfijnen gespot. Het waren weer mooie dagen. Lange dagen ook echt wel... En dan wordt je af en toe nog is bericht uit het Nederlandse front en ook wel is gebeld via Skype... Ja dat maakt het allemaal wel speciaal. Wist u trouwens dat inwoners van Nieuw Lekkerland in het bos wonen. Dat is namelijk in Australië zo. Als je in een dorp woont dan leef je in de bos. En als je in de city woont dan leef je uit de bos! Nou mensen ik ga er weer vandoor. Dit keer kort en bondig... Later komen er weer langere verhalen;) er zijn nieuwe foto's te bekijken in mijn foto album. Bye bye Guys!!!

1. Ikke:
    22 maart 2015
    Klopt manneke over de tiendweg hebben we een bos. Veel plezier aldaar